Image

Paulien Ulbrich – Eigenaresse


“In dit vak heb je constant contact met mensen uit alle lagen van de bevolking. Daar moet je dus wel iets mee hebben. Ik heb daar dus wat mee en daarom verveelt het nooit.
Het selecteren voor marktonderzoek wordt ook alsmaar lastiger, mensen hebben minder tijd en wanneer ze tijd vrij maken dan doen ze dat weloverwogen.
Het empatisch luisteren en contact maken neemt dus eigenlijk een belangrijkere rol in. Je leert veel door goed te luisteren naar je klant maar ook naar de consument en daarom blijft kwalitatief marktonderzoek ook belangrijk.
Wij dragen daar graag aan bij en staan heel dicht bij de zakelijke en de gewone consument. Drie jaar geleden begonnen wij met z’n drieën en nu zijn we echt met een heel team.
Te gek vind ik dat! Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en specialisatie en met elkaar krijgen we zoveel meer voor elkaar. Samen bouwen we naar goede selecties en een groter netwerk.”

E-mail Paulien

Evelyn Peelen – Eigenaresse


“I’ve got a thing for genuine people.
De mensen in ons netwerk zijn Genuine People. Bij kwalitatief marktonderzoek is het belangrijk dat iemand eerlijk is en zegt wat hij of zij vindt.
Door de jaren heen zijn we erachter gekomen dat iedereen van alles kan zeggen en de volgende dag toch iets anders doet. Mensen zijn minder merktrouw en hoppen van het ene naar het andere zonder er echt een ‘langdurige’ relatie mee op te bouwen. Je ziet deze ontwikkeling al een tijdje.
Wij spreken dagelijks en al jaren zoveel verschillende mensen dat wij bijna de bewegingen kunnen voelen. Soms kunnen we hun antwoorden al invullen wanneer we ze aan de telefoon hebben om ze te screenen.
Genuine staat voor oprecht maar eigenlijk nog meer voor ‘echt’. Wij houden van de mensen uit ons panel waarmee iets ontstaat, al aan de telefoon. Mensen die kunnen uitleggen met welke overtuiging ze keuzes maken en waarom ze deze keuzes op dat moment maken. Eigenlijk om iets meer je vinger te kunnen leggen als onderzoeker & marketeer op die veranderlijkheid.
Genuine people die kunnen inspireren…"
E-mail Evelyn
Image

Sanne – Projectmanager


“Voor mij gaat het als projectmanager over je inleven. Enerzijds in de mensen die ik uitnodig voor een onderzoek, anderzijds in de klant: Wat willen ze weten, naar welke specifieke informatie zijn ze nou echt op zoek, en hoe kan ik hen daarin het beste voorzien? Daar haal ik plezier uit.”

Als Scenograaf initieer, ontwerp en realiseer ik projecten en vertaal ik complexe situaties naar een theatrale installatie, voorstelling, beeld of ervaring met weinig budget. Hierbij wordt mijn creativiteit op de proef gesteld.
Bij Bee Keen mag ik luisteren naar mensen en allerlei verschillende doelgroepen uitnodigen. Dat brengt mij weer dichter bij de consument waardoor ik in contact blijf met mijn publiek.
Een super leuke aanvulling op mijn vak en een welkome afwisseling.”
E-mail Sanne
Image
Image

Olaf – Projectmanager


“Ik heb altijd al de wereld willen begrijpen aan de hand van connecties. Dit is 1 van de grootste redenen dat ik voor cultuurgeschiedenis als studie heb gekozen. Het begrijpen van de wereld door gezamenlijke ideeën uit en over het verleden. ”

Marktonderzoek werkt aan de toekomst, maar zoekt dezelfde connectie met consumenten, met specialisten in hun vakgebied. Wat werkt er nu en hoe kan het beter? Daarom vind ik dit werk leuk, de juiste connectie vinden voor onderzoek van de toekomst.
Naast dit werk speel ik trompet in een orkest en een koperensemble en hou ik erg van lezen en films. ”
E-mail Olaf